by Fair Fashionista - Sanne

Uthyrningsvillkor

För att hyra kläder på Fair Fashionista måste du registrera dig som medlem. Du blir medlem genom att skapa en medlemsprofil här – det är gratis och tar bara ett ögonblick. Det går också bra att skapa din medlemsprofil i samband med att du gör din beställning.

Endast vuxna personer över 18 år kan bli medlem och hyra kläder på Fair Fashionista.

Vi använder Stripe för att ta emot betalningar och du kan enbart betala med kort.

Om du har en prenumeration kan du använda dina Credits som betalning. 

Returnering av varor

Hyresavtalet ingås för 30 dagar i taget. Hyresperioden börjar två dagar efter att vi skickat din beställning. Det du har hyrt måste returneras innan hyresperioden går ut. Datumet då du senast måste skicka paketet med artiklar som ska returneras anges i orderbekräftelsen och på din medlemssida. Det är ditt ansvar att returnera alla plagg i tid.

Plaggen levereras till ditt hem i en specialdesignad fraktpåse. Du måste också använda påsen när kläderna ska returneras. Om påsen tappas bort utgår en ersättningsavgift på 350kr.

Du måste använda returetiketten som bifogas din beställning när du behöver skicka tillbaka de hyrda varorna.

Om din beställning inte skickades i vår fraktpåse, men i en annan typ av förpackning, kommer vi att se till att bifoga returförpackning.

Du är välkommen att returnera plaggen i förväg, men tidig retur ger inte rätt till prisreduktion.

Om du skulle vilja hyra några av plaggen du har hemma i ytterligare en månad, skicka ett mejl till oss.

Ångerrätt

Observera att ångerrätten inte gäller hyrda produkter. Vi vill dock såklart att du ska vara nöjd med din beställning och din upplevelse som kund hos oss, så om du inte vill ta emot eller använda plaggen du har beställt, skicka oss ett e-postmeddelande:

[email protected]

Klagomål

Om din beställning inte uppfyller dina förväntningar kan du kontakta vår kundtjänst: [email protected]

Observera att plagg och accessoarer kan ha lite slitage till följd av vanlig användning och att vi tyvärr inte kan ta emot klagomål angående detta.

{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}